Fundraising Meets Marketing od CpF & UBA je názov pre dlhodobý vzdelávací program určený pre organizácie zaregistrované v DARUJME.sk.
V roku 2020 spúšťame jeho pilotný prvý ročník. Naším cieľom je poskytnúť pracovníkom zo zapojených organizácií priestor na vzdelávanie a ďalší rozvoj v súvislosti ich prácou, a to s dôrazom na fundraising, komunikáciu a marketing.
AKTUÁLNE: Vzhľadom na situáciu a celosvetovú pandémiu ochorenia Covid 19 pristupujú organizátori Centrum pre filantropiu, n.o. a United Brand Advisors k zmene formy vzdelávacieho programu. Namiesto osobného stretávania sa účastníkov s lektormi na prednáškach a celodenných workshopoch bude program realizovaný cez internet.
Cieľom vzdelávacieho programu je poskytnúť 20 účastníkom ucelený tréning plný informácií o marketingu a komunikácii – ako efektívnych nástrojoch na získavanie a udržanie individuálnych darcov. Keďže DARUJME.sk je služba zameraná na online fundraising, aj náš program sa bude venovať predovšetkým komunikácii, ale aj budovaniu značky vašej organizácie v online priestore.
Naši skúsení lektori pokryjú široké spektrum marketingových oblastí, ktoré sme zmapovali prostredníctvom prieskumu v roku 2019 medzi zapojenými organizáciami v DARUJME.sk. Budeme sa teda zameriavať na témy, ktoré vás najviac zaujali, ako napríklad komunikačná stratégia, digitálna stratégia, sociálne siete, direct marketing, Public Relations, influencers marketing, webdesign a corporate design, výkonnostný marketing, copywriting a storytelling… to všetko a viac s previazaním na neziskový sektor.
Do vzdelávacieho programu bolo možné prihlásiť sa do 18.3.2020.
PRE KOHO JE PROGRAM URČENÝ
- Program je primárne určený pre pracovníkov mimovládnych organizácií, ktorí majú na starosti fundraising a / alebo komunikáciu organizácie.
- Vzhľadom na účasť medzinárodných hostí, ktorí budú lektorovať minimálne jeden z workshopov, je pre účastníkov nevyhnutná aspoň mierne pokročilá úroveň anglického jazyka.
- Program má za cieľ rozširovať obzory ľudí s minimálne stredne pokročilou úrovňou znalosti v oblasti komunikácie a fundraisingu, resp. potrebná je prax v oblasti komunikácie a fundraisingu minimálne 1 rok.
- V rámci vzdelávacieho programu sa bude prelínať teória s praxou. Preto je pre nás dôležité, aby mal zástupca organizácie možnosť aspoň čiastočne vytvárať komunikačné materiály, spravovať online služby, ktoré organizácia využíva (napr. Facebook, Google Analytics).
- Hľadáme účastníkov, ktorí sa chcú vzdelávať v danej oblasti a priniesť zmenu do svojej organizácie. Po absolvovaní vzdelávacieho programu získa účastník vzdelávania tieto zručnosti a kompetencie:
- Ako cez sociálne siete cielene osloviť skupinu ľudí, ktorí sú vnímaví k podpore verejnoprospešných tém a získať ich ako darcov pre svoju organizáciu
- Ako komunikovať s jednorazovými darcami tak, aby sa stali pravidelnými
- Ako spravovať databázy darcov v CRM systéme
- Ako pracovať s rozpočtom a nastavením platených služieb v online priestore
- Ako medializovať aktivity organizácie tak, aby získavali nových darcov
- Ako budovať a udržiavať dobré vzťahy s darcami a fanúšikmki organizácie.
Podrobnejšie informácie o priebehu a podmienkach účasti vo vzdelávacom programe
KTO SME A S KÝM SPOLUPRACUJEME
Centrum pre filantropiu (CpF) n.o. a marketingové združenie United Brand Advisors (UBA) pripravili pilotné kolo dlhodobého vzdelávacieho programu pre pracovníkov z mimovládnych organizácií zaregistrovaných v DARUJME.sk.
Centrum pre filantropiu funguje od roku 2002. Sme neziskovou organizáciou s celoslovenskou pôsobnosťou. Účelom Centra pre filantropiu je svojou činnosťou, službami a programami posilňovať mimovládne organizácie a ich postavenie v spoločnosti, rozširovať hodnoty a modely darcovstva, dobročinnosti a dobrovoľníctva, ktoré sú vyjadrením vzájomnej solidarity a porozumenia medzi občanmi navzájom i medzi verejným a súkromným sektorom a ďalej podporovať myšlienky participatívnej demokracie a pomáhať zvyšovať účasť občanov na rozhodovaní o otázkach verejného záujmu. V rámci našej organizácie realizujeme tri typy aktivít: rozvoj firemného darcovstva (cez partnerstvá s firemnými nadáciami), rozvoj individuálneho darcovstva v online priestore (DARUJME.sk, www.startlab.sk), a vzdelávacie a výskumné aktivity v téme filantropie.
Viac informácií – www.cpf.sk
United Brands Advisors je združenie marketingových seniorných odborníkov, ktorí chcú ponúknuť alternatívu k tematicky čiastkovému vzdelávaniu a poskytnúť svojim záujemcom najkomplexnejší vzdelávací program zastrešujúci všetky kľúčové oblasti marketingu. UBA kladie dôraz na obsah šitý na mieru potrebám obecenstva a interakciu s publikom.
Viac informácií – www.uba.sk
Partnerská organizácia:
NORSENSUS MEDIAFORUM je nezisková organizácia zameraná na pôsobenie neziskových organizácií vo virtuálnom svete s národnou a medzinárodnou pôsobnosťou. Jej cieľom je zvyšovať digitálnu gramotnosť a občiansku participáciu v online priestore. Špecializuje sa na tréningy pre mimovládne organizácie.
Viac informácií – norsensus.no
Do vzdelávacieho programu bolo možné prihlásiť sa do 18.3.2020.