17 sep Ako na úspešnú crowdfundingovú kampaň? Prihláste sa na seminár s PS:Digital
Uvažujete o spustení vlastnej crowdfundingovej kampane, ale neviete, kde začať? Alebo už máte za sebou niekoľko pokusov, ale stále máte pocit, že sa to dá robiť aj lepšie?
Pridajte sa k nám na seminár „Ako na úspešnú crowdfundingovú kampaň?“, ktorý sa uskutoční 3. októbra od 14:00 hod. naživo v Bratislave. Získate praktické tipy a rady priamo od expertov z digitálnej marketingovej agentúry PS:Digital, ktorí majú bohaté skúsenosti v tejto oblasti.
Ak nepracujete v Bratislave, môžete si pred seminárom s nami dohodnúť osobné stretnutie, radi si s vami prejdeme otázky týkajúce sa darcovstva vo vašej organizácii. Napíšte nám na info@darujme.sk, tešíme sa na vás.
Prečo by ste tento seminár nemali zmeškať?
Seminár je určený pre všetkých, ktorí chcú vedieť, ako efektívne naplánovať a zrealizovať úspešnú crowdfundingovú kampaň. Peter Šebo a Ján Plišnák, odborníci z PS:Digtal, vám ukážu, ako sa im vďaka efektívnym kampaniam podarilo vyzbierať takmer 100 000 € za pár mesiacov pre rôzne projekty.
Na seminári sa dozviete:
- Tipy a triky, ktoré pomohli vytvoriť úspešné kampane.
- Konkrétne príklady a ukážky, ktoré vám pomôžu lepšie pochopiť, čo funguje a čo nie.
- Chyby a slepé uličky, ktorým sa treba vyhnúť pri príprave kampane.
PETER ŠEBO
Digitálny marketér a marketingový nadšenec. Zakladateľ a Chief Digital Officer PS:Digital a najväčšej marketingovej konferencie na Slovensku – Marketing RULEZZ.
Peter začal pracovať v marketingu už počas štúdia na Ekonomickej univerzite. Začínal ako marketingový manažér vo viacerých neziskových organizáciách, pre Stratégie robil redaktora digitálneho marketingu a kreatívneho riaditeľa pre digitálne projekty. V Zozname mal na starosti new business. V roku 2014 založil jednu z top digitálnych agentúr na Slovensku a popri tom prednáša na konferenciách a univerzitách.
Spolu s Gabom Tóthom má najpočúvanejší slovenský marketingový podcast Buzzworld by Gabo a Peťo. S Barborou Okrúhľanskou sa venuje projektu a podcastu Digitálni rodičia, ktorý sa v kategórii ZO ŽIVOTA stal Orange Podcast roka 2024.
Ján Plišnák
Janči študoval filmovú vedu, ale rozhodol sa vymeniť skúmanie filmu za skúmanie online marketingu.
V PS:Digital vedie mediálny a performance tím, má na starosti interné vzdelávanie a crowdfundingové kampane. Za posledné roky sa v agentúre venoval aj najväčším kampaniam pre kľúčových klientov. Z času na čas školí Meta Ads a Google Ads.
Kde a kedy sa vidíme?
Termín: 3. október 2024 o 14:00
Miesto: Baštová 5, Bratislava
Ako sa zaregistrovať?
Registrovať sa na seminár je možné do 27. septembra. Pozor, s prihlásením príliš dlho neváhajte, kapacita je obmedzená. Nenechajte si ujsť príležitosť naučiť sa od najlepších v obore ako pripraviť efektívnu kampaň, ktorá získa finančné prostriedky pre vaše projekty.
Seminár Ako na úspešnú crowdfundingovú kampaň je len pre zaregistrované organizácie v DARUJME.sk a je zdarma. Ak ešte nie ste v DARUJME.sk, zaregistrujte sa teraz.
Všetky tieto tipy môžete pri vašich kampaniach využívať aj vy. Ak by ste mali akékoľvek otázky alebo mali nápad na kampaň a chceli sa poradiť, môžete si s nami dohodnúť online konzultáciu – stačí si vybrať vhodný čas.
DARUJME.sk je prvý a najväčší nekomerčný darcovský systém, prostredníctvom ktorého môžu ľudia bezpečne a spoľahlivo darovať finančný príspevok niektorej z overených mimovládnych organizácií. Od roku 2012 pomohlo mimovládnym organizáciám už viac ako 30 miliónov eur. Prevádzkuje ho Centrum pre filantropiu n.o., ktoré už 22 rokov aktívne prispieva k rozvoju darcovstva na Slovensku.