
17 jan Facebook v praxi
Na poslednom seminári pre organizácie zapojené v DARUJME.sk, sme si o Facebooku povedali niekoľko zaujímavých faktov a čísiel, ktoré nám potvrdili, že ide o médium, ktorému má naozaj zmysel venovať čas a energiu.
Nasledujúci seminár sme sa preto rozhodli nadviazať na túto tému a posunúť sa viac do praxe tak, aby sa aj z vás stali „facebookoví guru“. Prineste si notebooky, otvorte Facebook Ads Manager, začíname!
Po absolvovaní praktického workshopu budete vedieť spravovať a nastavovať:
- ciele kampane
- formáty reklamy
- umiestnenie reklamy
- výber publika
- nastavenie publika
- nastavenie štruktúry kampane
- nastavenie rozpočtu
- vyhodnotiť úspešnosť kampane
Pre koho je seminár určený?
- Pre tých, ktorí s Facebookom pracujú, ale nie sú si istý, či mu naozaj rozumejú,
- Pre tých, ktorí s Facebookom pracujú, ale nie sú spokojní s výsledkami,
- Pre tých, ktorí občas postujú, ale chceli by to rozbaliť naplno,
- A pre všetkých, ktorí tušia, že je čo zlepšovať.
Marek Šulík, Visibility
Onlinu sa venuje už viac ako 7 rokov, pracuje v agentúre VISIBILITY na pozícii Strategy Director. Okrem poskytovania strategických konzultácií pre klientov riadi agentúrny marketing. Zaujíma sa o webovú analytiku, optimalizáciu pre vyhľadávače, použiteľnosť webových stránok a sociálne médiá. Ako lektor pôsobí v bratislavskom Impact Hube a Truniversity.
P.S. Seminár bude prebiehať formou interaktívneho, praktického workshopu, nezabudnite si preto priniesť notebooky. Aby mal každý účastník dostatočný priestor na prípadné otázky, kapacita je obmedzená na 30 účastníkov.