Facebook v praxi

Facebook v praxi

Na poslednom seminári pre organizácie zapojené v DARUJME.sk, sme si o Facebooku povedali niekoľko zaujímavých faktov a čísiel, ktoré nám potvrdili, že ide o médium, ktorému má naozaj zmysel venovať čas a energiu.

Nasledujúci seminár sme sa preto rozhodli nadviazať na túto tému a posunúť sa viac do praxe tak, aby sa aj z vás stali „facebookoví guru“. Prineste si notebooky, otvorte Facebook Ads Manager, začíname!

Po absolvovaní praktického workshopu budete vedieť spravovať a nastavovať:

  • ciele kampane
  • formáty reklamy
  • umiestnenie reklamy
  • výber publika
  • nastavenie publika
  • nastavenie štruktúry kampane
  • nastavenie rozpočtu
  • vyhodnotiť úspešnosť kampane

 

Pre koho je seminár určený?

  • Pre tých, ktorí s Facebookom pracujú, ale nie sú si istý, či mu naozaj rozumejú,
  • Pre tých, ktorí s Facebookom pracujú, ale nie sú spokojní s výsledkami,
  • Pre tých, ktorí občas postujú, ale chceli by to rozbaliť naplno,
  • A pre všetkých, ktorí tušia, že je čo zlepšovať.

 

miska-pobudova-startlabMarek Šulík, Visibility

Onlinu sa venuje už viac ako 7 rokov, pracuje v agentúre VISIBILITY na pozícii Strategy Director. Okrem poskytovania strategických konzultácií pre klientov riadi agentúrny marketing. Zaujíma sa o webovú analytiku, optimalizáciu pre vyhľadávače, použiteľnosť webových stránok a sociálne médiá. Ako lektor pôsobí v bratislavskom Impact Hube a Truniversity.

P.S. Seminár bude prebiehať formou interaktívneho, praktického workshopu, nezabudnite si preto priniesť notebooky. Aby mal každý účastník dostatočný priestor na prípadné otázky, kapacita je obmedzená na 30 účastníkov.

bez-nazvu-1   30. 01. 2018, 14:00  hod.
67347  Baštová 5, Bratislava